Seminár: Finančná kontrola vo verejnej správe od 1. 12. 2018
Nové povinnosti pre mestá, obce a ostatné organizácie VS
Termín: 26. 11. 2018
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Ako zverejňovať faktúry, zmluvy a objednávky v praxi pri dodržaní zákona o slobodnom prístupe k informáciám? Čo má spĺňať formálna stránka zverejnených údajov o faktúrach, zmluvách a objednávkach? Na našom seminári sa oboznámite s praktickým prehľadom zverejnených údajov jednotlivých subjektov na webových sídlach a s výkonom základnej finančnej kontroly v praxi, ako aj s pripravovanými zmenami, ktoré by sa do praxe mali dostať už v decembri 2018.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Seminár je zameraný na otázky z praxe z pohľadu výkonu základnej finančnej kontroly kontrolóra s ohľadom na nové Metodické usmernenie MF SR a spôsob zverejnenia faktúr, zmlúv a objednávok v praxi samosprávy a štátnej správy. Lektor čerpá skúsenosti z vlastnej kontrolnej praxe a publikačnej činnosti za posledné obdobie.
Účastníci budú oboznámení s jednotlivými finančnými operáciami, ktoré sa overujú základnou finančnou kontrolou, ako aj s pripravovanými legislatívnymi zmenami od 1. 12. 2018. Lektor rozoberá jednotlivé finančné operácie (príjmy, výdavky, právne úkony a iné úkony majetkovej povahy) z pohľadu ich formálnej a vecnej správnosti.
Súčasťou seminára je aj pohľad na overovanie faktúr, zmlúv a objednávok, ktoré lektor prezentuje vo vzťahu k dodržaniu povinností plynúcich zo zákona o slobodnom prístupe k informáciám v aplikačnej praxi. Bližšie tiež sa budeme venovať aktuálnym zverejneným údajom na weboch subjektov verejnej správy s cieľom ich preverenia spoločnou kontrolou.
Kliknite sem na detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár „Finančná kontrola vo verejnej správe od 1. 12. 2018“ je určený zamestnancom verejnej správy (štátnej správy a územnej samosprávy), ktorí sú zodpovední za rozpočet, majetok, úhrady miezd a výdavkov, pokladnicu, koncipovanie zmlúv a iné finančné operácie v prostredí verejnej správy a za zverejňovanie faktúr, objednávok a zmlúv (prostredníctvom Centrálneho registra aj webovej stránky).
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Pred konaním seminára prostredníctvom emailu, ako aj počas konania seminára majú účastníci možnosť konzultovať s lektorom svoje interné smernice a kontrolné listy či vzory vykonávania základnej finančnej kontroly v praxi.
Program celodenného seminára (9.00 – 15.30 hod.):
1. Základná finančná kontrola v roku 2018 a nová legislatívna úprava od 1. 12. 2018
2. Finančné operácie a ich praktické overovanie z pohľadu:
2.1. príjmov verejných prostriedkov,
2.2. použitia verejných prostriedkov,
2.3. poskytnutia verejných prostriedkov,
2.4. právnych úkonov,
2.5. iných úkonov majetkovej povahy
3. Zodpovednosť za výkon finančnej kontroly
4. Interné smernice a odporúčania
5. Zverejňovanie faktúr, zmlúv a objednávok vo verejnej správe
6. Prax zverejňovania v rokoch 2016 – 2018
7. Diskusia a otázky
8. Záver
Bonus pre účastníkov:
Tipy pre zverejňovanie údajov v praxi v listinnej podobe
Bratislava, Premium business hotel
Priekopy 20/A, Bratislava 82108
Premium**** business hotel Bratislava
Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.
Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.
Adresa:
Priekopy 20/A 821 08 Bratislava
tel.: +421 4949-1055
MHD:
8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m
č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m
alebo zastávka Bajkalská – 250 m
Parkovisko:
Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred
hotelom a na uzavretom hotelovom dvore.