Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach
Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.
Termín: 30. 7. 2018
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť? Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov so základnými zásadami evidencie dochádzky a možnosťami rozvrhnutia pracovného času zamestnanca.
Dozviete sa, kedy je možné zamestnancovi nariadiť prácu nadčas a kedy je možné s ním dohodnúť prácu nadčas. Vysvetlíme si pravidlá nariaďovania pracovnej pohotovosti i výkonu nočnej práce. Tieto inštitúty si rozoberieme aj v prípade dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru.
Venovať sa budeme aj evidencii pracovných zmien a problematike jednotlivých prevádzkových režimov. Chýbať nebudú praktické rady a tipy.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár „Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach“ je určený najmä zamestnávateľom, vedúcim zamestnancom, personalistom, špecialistom v oblasti práce a miezd, podnikovým právnikom a manažérom ľudských zdrojov zo súkromného ako aj z verejného sektoru.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9,00 - 15,30 hod.):
- Pracovný čas a jeho rozvrhnutie
- Vymedzenie zmeny a zmenovej dochádzky
- Konto pracovného času a pružný pracovný čas
- Evidencia pracovného času a dochádzky
- Evidencia pracovného času dohodárov
- Nariadená a dohodnutá práca nadčas
- Práca nadčas pri určitých kategóriách zamestnancov
- Mzda za prácu nadčas
- Nočná práca a mzdové zvýhodnenie
- Pracovná pohotovosť a jej odmeňovanie
Bratislava, Premium business hotel
Priekopy 20/A, Bratislava 82108
Premium**** business hotel Bratislava
Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.
Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.
Adresa:
Priekopy 20/A 821 08 Bratislava
tel.: +421 4949-1055
MHD:
8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m
č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m
alebo zastávka Bajkalská – 250 m
Parkovisko:
Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred
hotelom a na uzavretom hotelovom dvore.