Celoslovenské odborné stretnutie: Spolupráca a komunikácia vo výrobe
Školiaci deň pre personalistov a výrobných vedúcich
Termín: 26. 6. 2019
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Výrobné firmy na Slovensku zamestnávajú najviac ľudí. Aj keď to na prvý pohľad nevidno, ľudia sú to najcennejšie, čo každá firma či organizácia má. Ľudia a ich práca tvoria výsledný produkt či službu a v konečnom dôsledku aj zisk. V každej firme platí nasledovné: pracovať s ľuďmi = komunikovať. Práve komunikácia pri spolupráci najčastejšie zlyháva. A to na všetkých úrovniach. Preto sme pre Vás pripravili deň plný vzdelávania, komunikácie a nových informácií.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Prečo prísť na odborné stretnutie:
Výrobná prevádzka si vyžaduje spojenie ľudí, ktorí by ani nemohli byť rozdielnejší. Na pomedzí toho všetkého stoja dvaja kľúčoví hráči – personalista a vedúci výroby. Práve u nich sa stretáva tlak od nadriadených s požiadavkami podriadených. Práve oni každý deň pracujú a komunikujú so zamestnancami, každý v inom období.
Personalista úplne na začiatku, keď ľudí hľadá a následne prijíma. Rieši zmluvné záležitosti, a tak musí byť zbehlý v aktuálnej legislatíve. Nastavuje proces, akým sa nový zamestnanec vo firme adaptuje, a potom ho odovzdá do rúk vedúceho výroby. Ten zas vie najviac o pracovnom výkone, požiadavkách, potrebách či motivácii zamestnanca.
Je nevyhnutné, aby títo dvaja medzi sebou efektívne komunikovali. Ponúkame im na to priestor, najaktuálnejšie informácie a skúsenosti odborníkov.
Kliknite sem pre detailný Program konferencie.
Kto by mal prísť na odborné stretnutie:
- Personalista z výrobnej firmy
- Vedúci výroby
Ďalšie informácie:
Ako účastník konferencie získate CERTIFIKÁT o jej absolvovaní. V cene konferencie sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu konferencie a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program odborného stretnutia (9,00 – 15,50):
8:30 - 9:00
Registrácia účastníkov
1. Blok:
9:00 - 9:50
Nevyhnutný prehľad v zákonoch pre personalistu a vedúceho
vystúpi: JUDr. Zdeňka Dvoranová
10:00 - 10:50
Strety medzi generáciami vo výrobe - čo platí na mladších a čo na starších zamestnancov
vystúpi: Martin Hradský
11:00 - 11:50
Zamestnávanie cudzincov z tretích krajín
vystúpi: JUDr. Veronika Michalíková, MBA
12:00 - 13:00
Prestávka na obed
Tombola
2. Blok
13:00 - 13:50
Ako viesť ľudí, aby nevnímali zmenu ako hrozbu
vystúpi: Mgr. Gabriela Vicianová
14:00 - 14:50
Ako si zjednodušiť plánovanie výroby, keď produkcia rastie
Vystúpi: Jaroslav Smriga
15:00 - 15:50
Benefity pre zamestnancov vo výrobnej firme
Vystúpi: Ing. Iveta Uhrová
* Zmena programu vyhradená
Témy:
Hovorme o zákonoch
Nevyhnutný prehľad v zákonoch pre personalistu a vedúceho: mzdové zvýhodnenia – príplatky, nadčasy, evidencia pracovného času
Hovorme o problémoch
Čo motivuje mladých? A čo ostrieľaných zamestnancov? Ako riešiť medzigeneračné strety a konflikty na pracovisku
Hovorme o peniazoch
Finančné vs. nefinančné benefity a prečo spokojnosť zamestnancov nesúvisí len s výplatnou páskou
Hovorme o zmene
Zmena je súčasť života: Ako zavádzať zmeny vo výrobe, aby ich zamestnanci nevnímali ako hrozbu
Hovorme o inováciách
Plán výroby, rozvrh zmien či evidencia dochádzky v Exceli či na papieri? Dá sa to aj inak! Softvérové riešenia, ktoré Vám zefektívnia život
Vystúpia:
JUDr. Zdeňka Dvoranová
Právnička a špecialistka na pracovné právo. Presne tá osoba, ktorej zamestnávatelia či jednotlivci volajú o radu k Zákonníku práce.
Mgr. Gabriela Vicianová
Lektorka a koučka. Je doma v témach komunikácia, riadenie ľudí a time manažment. Viac ako 10 rokov pôsobí v oblasti vzdelávania aj vo výrobných spoločnostiach.
Martin Hradský
Pracuje na optimalizačných projektoch vo firmách v Českej republike a na Slovensku. Ukazuje cestu, ako budovať inovatívne podniky vďaka zapojeniu zamestnancov na všetkých úrovniach.
Ing. Iveta Uhrová
Úspešne pomáha firmám uviesť do praxe projekty na zvýšenie výkonu, zmenu firemnej kultúry, optimalizáciu procesov a výkonnosť personálnych systémov a nástrojov.
Jaroslav Smriga zo softvérovej spoločnosti Allysoft/AbiTec
Pomocou softvéru môžu firmy sledovať a riadiť výrobný proces, kalkulovať výrobné ceny a pripravovať cenové ponuky, riadiť skladové zásoby či zistiť, koľko času trávia zamestnanci na rôznych projektoch, a tak sledovať dochádzku a plánovať odmeňovanie.
Časový harmonogram:
8:30 – 9:00
registrácia účastníkov + coffee break
9:00 – 12:00
dopoludňajší blok s diskusiami
12:00 – 13:00
spoločný obed, coffee break a tombola
13:00 – 15:50
poobedný blok s diskusiami
15:50 – 16:00
záver
Zmena programu, miesta a termínu konania vyhradená.
Bratislava, Premium business hotel
Priekopy 20/A, Bratislava 82108
Premium**** business hotel Bratislava
Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.
Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.
Adresa:
Priekopy 20/A 821 08 Bratislava
tel.: +421 4949-1055
MHD:
8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m
č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m
alebo zastávka Bajkalská – 250 m
Parkovisko:
Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred
hotelom a na uzavretom hotelovom dvore.