Celoslovenské odborné stretnutie: Riaditeľka MŠ 2019/2020 pod tlakom legislatívnych povinností

Celoslovenské odborné stretnutie: Riaditeľka MŠ 2019/2020 pod tlakom legislatívnych povinností

Zákony v praxi – Rozpočtovanie – Finančná kontrola – Odmeňovanie - Hygiena

Termín: 23. 10. 2019
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Dnešná riaditeľka materskej školy zastáva celý rad funkcií. Má byť manažérka, ekonómka, učiteľka, právnička, personalistka, psychologička, administratívna sila, niekedy dokonca aj údržbárka. Rieši konflikty zamestnancov, nespokojných rodičov a problémové deti. Zháňa peniaze a sponzorské príspevky, robí verejné obstarávanie, vypracúva smernice. Na jej pleciach je tiež kontrola fungovania materskej školy.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Čo o podujatí povedali v minulosti riaditeľky MŠ?

 

Bola som veľmi spokojná. Úroveň prednášajúcich, priestorov a organizácie bola vysoká.

Gizela, riaditeľka MŠ

Všetko bolo úplne detailne premyslené. Nie je potrebné žiadne zlepšenie. Veľká profesionalita. Veľká vďaka.

Adriána, riaditeľka MŠ

 

Uvedomujeme si, že najväčšou výzvou pri riadení materských škôl je neustále sa meniaca a neprehľadná legislatíva. Ako ju zaviesť do praxe a kde hľadať odpovede na najproblémovejšie otázky? Práve o tom bude reč na našom odbornom stretnutí. Užitočné rady k aplikácií právnych predpisov do praxe materských škôl Vám poskytne najpovolanejšia odborníčka na predprimárne vzdelávanie, PhDr. Viera Hajdúková.

Na stretnutí sa pozrieme na časté a neprehľadné zmeny ohľadom financovania materských škôl a odmeňovania zamestnancov. Rozlúskneme otázky hygieny či bezpečnosti a ochrany zdravia v materských školách. Témou bude aj nápor administratívy – získate tipy, čo robiť, aby ste netrávili „papierovaním“ viac ako 10 hodín týždenne. Prednášajúci sú odborníci z praxe, ktorí budú jednotlivé oblasti aplikovať na prostredie materských škôl.

 

Prečo prísť na odborné stretnutie?

  • všetky dôležité informácie, nové trendy a postupy v práci na jednom mieste
  • komplexný prehľad o tom, ako uviesť do praxe povinnosti dané legislatívou
  • cenné informácie pre riaditeľky a riaditeľov v oblasti hygieny, BOZP a financovania MŠ
  • príležitosť zdieľať skúsenosti s ostatnými riaditeľkami a riaditeľmi
  • možnosť viesť odborné diskusie s profesionálmi z praxe

Kliknite sem pre detailný Program konferencie.

 

Pre koho je odborné stretnutie určené?

  • riaditeľky a riaditelia MŠ bez ohľadu na formu zriadenia
  • zástupkyne a zástupcovia riaditeľa MŠ
  • majitelia alebo zriaďovatelia MŠ

 

Ďalšie informácie

Ako účastník konferencie získate CERTIFIKÁT o jej absolvovaní. V cene konferencie sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu konferencie a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

 

Program odborného stretnutia (9,00 – 15,30)

 

Témy a pozvaní odborníci 

 

  • Právne predpisy pre materské školy v praxi + priestor pre Vaše otázky a odpovede

Vystúpi: PhDr. Viera Hajdúková, PhD. odborníčka na predprimárne vzdelávanie

 

  • Ako prebieha finančná kontrola v materských školách a na čo si dať pozor

Vystúpi: Dr. Jozef Sýkora, MBA, finančný kontrolór

 

  • Financovanie a rozpočtovanie v materskej škole: TIPY z prvej ruky + priestor na Vaše otázky a odpovede

Vystúpi: Ing. Jana Sládečková, bývalá riaditeľka odboru financovania regionálneho školstva MŠVVaŠ SR

 

  • Ako na hygienu v materskej škole: Skúsenosti z výkonu štátneho zdravotného dozoru

Vystúpi: PhDr. Alena Gregušová, PhD., hlavný radca oddelenia hygieny detí a mládeže  z Regionálneho úradu verejného zdravotníctva v Nitre

 

  • Efektívne nástroje lídra na vedenie hodnotiacich rozhovorov v MŠ

          Vystúpi: PaedDr. Lenka Holíková, certifikovaná lektorka s akreditáciou MŠVVaŠ SR, bývalá riaditeľka ZŠ 

 

 

Časový harmonogram

  8:00 –   9:00

registrácia účastníkov + coffee break

  9:00 – 12:15

dopoludňajší blok s diskusiami

12:15 – 13:15

spoločný obed, coffee break a tombola

13:15 – 15:10

poobedný blok s diskusiami

15:15 – 15:30

záverečné slovo

Zmena programu, miesta a termínu konania vyhradená.

Autorský kolektív

Bratislava, HOLIDAY INN ****kongresový hotel

Bratislava, HOLIDAY INN ****kongresový hotel

Bajkalská 25/A, Bratislava 82503

Seminár sa koná v priestoroch kongresového hotela HOLIDAY INN**** v Bratislave.

 

Adresa:

SLOVKARPATIA HOTEL, a.s.

HOLIDAY INN Bratislava, ****kongresový hotel

Bajkalská 25/A

825 03 Bratislava

 

 

Navigácia:

http://www.holidayinn.sk/kontakt/navigacia/?lang=sk

GPS: N48.152072, E17.147877

 

Centrum mesta: 5 km

 

Parkovanie:

Parkovať sa dá pred hotelom alebo v podzemnej garáži. Pred hotelom je cena 1,00€ / 1 hodina – maximálna denná tarifa 8,00€, v garáži 1,50€ / 1 hodina – maximálna denná tarifa 15,00€

 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout