
Ako efektívne riadiť tím počas krízy
Ako mať situáciu pod kontrolou, motivovať a komunikovať s ľuďmi
Koronavírus neočakávane zasiahol do života firiem, jej manažérov i zamestnancov. Mnoho ľudí dnes vykonáva prácu z domu, tímy sa rozdelili. Home office sa dnes stal nevyhnutným nástrojom ďalšieho fungovania. Ako si pomôcť v tejto situácii, ako ju zvládnuť čo najlepšie? Povieme si, ako nastaviť krízovú komunikáciu, čo a ako povedať, ako udržať pozitívnu atmosféru, ako motivovať, zapájať ľudí a pomáhať im fungovať v nových podmienkach.
Cieľom online seminára je naučiť účastníkov, ako zvládať mimoriadne a krízové obdobie, nastaviť si procesy a spoluprácu so zamestnancami v súčasných podmienkach.
Špecifikujeme si rolu manažéra v krízovej situácii. Ako správne nastaviť krízový režim, ako a prečo sa rozhodnúť.
Poskytneme Vám námety na nastavenie a riadenie komunikácie. Poradíme Vám, ako zapájať ľudí do tímových riešení a ako s nimi efektívne komunikovať. Zmenené podmienky majú vplyv aj na zadávanie a kontrolovanie úloh a tiež na motiváciu ľudí.
Motivácia ľudí je dôležitou súčasťou práce. Získate praktické tipy, ako motivovať nielen svoj tím, ale aj seba samého.
Zameriame sa tiež na psychohygienu, zistíte, ako zvládnuť toto náročné obdobie, či eliminovať vypäté situácie.
Komu je online seminár určený
Online seminár „Ako efektívne riadiť tím počas krízy“ je určený manažérom, teamlídrom, vedúcim pracovníkom, majiteľom firiem, personalistom a všetkým tým, ktorých daná téma zaujíma a potrebujú získať zručnosti pri vedení ľudí v stresujúcich podmienkach.
Čo znamená kurz šitý na mieru:
Na mieru šité školenia organizujeme priamo podľa Vašich požiadaviek. Online živé vysielanie zabezpečíme prostredníctvom nášho programu. Na firemných kurzoch máte možnosť komunikovať s lektorom, možnosť klásť otázky, na ktoré dostanete konkrétnu odpoveď a vyriešiť si svoje praktické problémy. Okrem toho máte možnosť upravovať obsah kurzu ešte pred jeho realizáciou, podľa potrieb Vašej firmy alebo organizácie. Lektori našich seminárov sú starostlivo vyberaní odborníci z praxe a predstavujú špičky vo svojich oboroch.
Poznámka:
Cena Inhouse kurzu je vytváraná jedinečne, v spolupráci s klientom, zohľadňujúc jeho požiadavky, finančné a časové možnosti.
Účastníci online seminára získajú CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní. V cene seminára sú podkladové materiály a nahrávka, dostupná po dobu 3 mesiacov, ktorú si môžete pozrieť aj opakovane.
Pre objednanie kurzu na mieru kontaktujte nášho špecialistu pre inhouse kurzy a dohodnite si Vaše individuálne podmienky:
Beata Kartíková
E: beata.kartikovaTáto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
T: +431 948 152 442
Navrhovaný program:
Krízová situácia vyžaduje krízové riešenia
– prečo a ako sa rozhodnúť – dvakrát meraj, raz strihaj
– ako nastaviť krízový režim
– dôvera ako základná hodnota efektívneho fungovania tímov
Rola manažéra v krízových časoch
– nové pravidlá fungovania
– zadávanie a kontrola úloh
– zapájanie ľudí do tímových riešení
– motivácia a sebamotivácia
Komunikácia v mimoriadnych situáciách
– komunikovať, komunikovať, komunikovať - Čo a ako povedať?
Psychohygiena - ako ustáť tieto časy
- ako zvládať / eliminovať náročné situácie a emočné vypätie