Stop fluktuácii: Ako získať a udržať mladých zamestnancov vo výrobe a priemysle v roku 2024

Stop fluktuácii: Ako získať a udržať mladých zamestnancov vo výrobe a priemysle v roku 2024

Praktické tipy k úspešným náborom a udržaniu zamestnancov mladej generácie vo výrobných firmách a priemysle

Termín: 13. 6. 2024
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Nedarí sa vám do firmy prilákať mladých zamestnancov? Máte čoraz menej odpovedí na náborové inzeráty? Súčasní zamestnanci vám odchádzajú a zvyšuje sa fluktuácia? Dochádza k medzigeneračným stretom? Uvedomujete si rozdielnosť hodnôt u mladých a staršej generácie? Ako udržať mladých a šikovných ľudí vo výrobe a tvoriť kvalitný pracovný tím? Náš seminár vám ukáže, ako si s týmito problémami poradiť.

Prihláste aj svojho kolegu a získajte obaja zľavu 15 % !

219 EUR
bez DPH

Cieľ seminára:

Cieľom seminára je pomôcť účastníkom pochopiť mladú generáciu, ich hodnoty a rozdielnosť. Poznať bariéry, ktoré bránia lepším výsledkom v oblasti náborových inzerátov. Pomocou prípadových štúdií získať praktické tipy pre vlastnú prax.

Výhody kurzu pre účastníkov:

  • všetko, čo bude predstavené vychádza z reálnych situácií a má aj reálne výsledky
  • účastníci si odnesú konkrétne tipy, ktoré môžu aplikovať v praxi
  • účastníci budú mať príležitosť otvorene diskutovať svoje najpálčivejšie problémy
  • budú inšpirovaní konkrétnymi príkladovými štúdiami realizácie odporúčaných postupov v prostredí výrobných firiem a priemyslu
  • porozumejú princípom motivácie mladých zamestnancov

Komu je seminár určený:

Seminár je určený personalistom, manažérom výroby a vedúcim pracovníkom zodpovedným za výsledky výrobného oddelenia ako celku. Rovnako poskytne cenné informácie aj majiteľom firiem.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program online seminára (9,00 – 14,30 hod.):

  • Ako si udržať zamestnancov vo výrobe - tipy                                                                                                           

  • Medzigeneračné strety a rozdiely

  • Bariéry v náborovej inzercii, ako ju robiť efektívnejšie

  • Psychológia motivácia mladého zamestnanca

  • Praktická ukážka projektov                                                                                                                                                      

  • Sociálne médiá (LinkedIn)

 

Martin Hradský

Martin Hradský

Martin Hradský sa dlhodobo venuje systémom zlepšovania. Je nezávislý konzultant a lektor, ktorý sa podieľa na optimalizačných projektoch v rôznych výrobných firmách v Českej republike, aj na Slovensku. Pôsobí aj v úlohe interného manažéra. Venuje sa metódam štíhlych výrobných procesov (LEAN) vo výrobných firmách, prostredníctvom workshopov a tréningov. V rámci nich učí zamestnancov prinášať zlepšovacie návrhy a eliminovať plytvanie. V súčasnosti vedie najmä in-house školenia pre manažment firiem.

Online - priamy prenos

Online - priamy prenos

Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.

Miesto konania:

Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).

219 EUR
bez DPH

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout